Allerts koplampenontwerp voor Q4W

Twee dagen geleden publiceerde Allert Jacobs van Velomobiel.nl een update over het afwerken van het ontwerp van de Q4W, een volledig gestroomde ligfiets op vier wielen. Op een van de foto’s worden op de zogeheten plug twee verschillende koplampen getoond.

Door die foto in tweeën te snijden en te spiegelen, krijgen we een beter beeld hoe die verschillende koplampen er uit zouden zien op de Q4W.

Allerts volledige artikel ‘Q4W – Het afwerken van de plug’ vind je op het blog van Velomobiel.nl.

q4w-koplampen23

Gespiegelde foto’s van voorontwerp

q4w-koplampen1

Huidige ontwerp koplampen Q4w

2 Reacties op “Allerts koplampenontwerp voor Q4W

  1. Wat mij de laatste tijd opvalt is dat autokoplampen met LED technologie een agressieve look hebben.
    Nu op de foto’s op hier gezien valt mij dit ook op. Boven links heeft een vriendelijk uitstraling. Slim, intelligent komt bij me op. Lijkt me bovendien praktisch met de lage neus uitsnede voor strooilicht van de koplamp vlak voor je op de weg.
    Het ontwerp ernaast is ronduit troosteloos. (!) Lege ogen met wallen eronder. (Sorry Allert)
    De laatste foto is neutraal enigszins minzaam kijkend. Maar wel nog met de lage praktisch lage neus als hierboven.
    Volgens de laatste update wordt het ontwerp steeds fraaier in mijn ogen. Eerst had het klassiek warme golvende lijnen. Als van een jaren 50 Amerikaanse sportwagen. Nu lijkt hij meer strakker moderner maar vooral functioneler in detail te worden. Heel goed! LIKE

Aanvullingen, tips, vragen? Laat hier je reactie achter: